متاسفانه در سال‌های گذشته وعده آموزشی شدن بیمارستان های گنبدکاووس داده شده و حتی کد رشته‌هایی هم در دفترچه آزمون تعریف شده اما در دقایق آخر این کار متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز در جمع روسای بیمارستان‌ها، فرماندار، ائمه جمعه تسنن و تشیع با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در این جلسه با توافقی که بین خیر کشوری «حاج محمد شهرکی» و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شد قرار شد ظرف مدت ۶ ماه حاج محمد شهرکی ساختمان مرکز غربالگری سرطان را تکمیل و وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گلستان آن را تجهیز کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته وعده آموزشی شدن بیمارستان های گنبدکاووس داده شده و حتی کد رشته‌هایی هم در دفترچه آزمون تعریف شده اما در دقایق آخر این کار متوقف شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دو بیمارستان شهید مطهری و طالقانی شهرستان گنبدکاووس از بیمارستان‌های ارجاعی استان بوده و دو بیمارستان دولتی دیگر هم ظرفیت‌های لازم برای آموزشی شدن دارند.

وی ادامه داد: با بازدیدهای به عمل آمده و بازدیدهای میدانی امروز توسط معاون آموزشی وزارت بهداشت اگر بیمارستان‌های گنبدکاووس استانداردهای لازم را داشته باشد بیمارستان‌های گنبدکاووس به لحاظ اعتباربخشی به لیست بیمارستان‌های آموزشی کشور و استان افزوده می‌شود.

گلفیروزی گفت: با توافق‌های انجام شده با وزارت بهداشت و «حاج‌محمد شهرکی» خیر نمونه کشوری در جلسه قرار شد ظرف مدت ۶ ماه «حاج‌محمد شهرکی» ساختمان مرکز غربالگری سرطان شهرستان گنبدکاووس تکمیل و دانشگاه علوم پزشکی گلستان آن را تجهیز و آماده خدمت‌رسانی به مردم شرق گلستان کند.

  • منبع خبر : فارس