دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی گفت: رفع کمبودهای زیرساختی گلستان نیازمند همت ویژه دولت است که انجام سفر استانی و مشاهده مشکلات از نزدیک، نقش زیادی در برطرف شدن آن دارد.

سیدحسین علوی با اشاره به اهمیت سفر دوم رییس جمهور به گلستان اظهار امیدواری کرد این سفر بتواند زیرساخت‌های بخش‌های گوناگون این استان را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به گلستان از دل سفرهای استانی استاندار گلستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان بیرون آمد و در واقع مردم در شکل‌گیری مصوبات سفر رییس جمهور دخیل بودند.

دستیار استاندار گلستان در امر مردمی‌سازی گفت: این استان در حوزه زیرساخت از اکثر استان‌های کشور عقب‌تر است و رفع این چالش‌ها همت دولت و مردم را می‌طلبد.

علوی با بیان اینکه در سفر دوم رییس جمهور به گلستان، پروژه‌های جدیدی شناسایی و احصا شده است، افزود: تصویب پروژه‌های بزرگ در سفر دوم رییس جمهور به گلستان می‌تواند بخشی از مشکلات استان را حل کند.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های ما در سفر دوم رییس جمهور به گلستان طراحی دیدار مردمی با رییس جمهور است که در همین راستا ستاد استقبال شکل گرفت و در بدو ورود رییس جمهور به استان برگزاری مراسم استقبال با حضور پرشور گلستانی‌ها برنامه‌ریزی شده است.

ارزش طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری در سفر دوم رییس جمهور به گلستان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده که راه‌اندازی آن‌ها برای ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا