رئیس پلیس راهور گلستان از فراخوان تاسيس آموزشگاه رانندگي در شهرستان های استان خبر داد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت : با توجه به ضرورت ایجاد آموزشگاه‌های رانندگی در شهرستان‌های گنبد، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، علی آباد و بندرگز، بدینوسیله شرایط متقاضیان و نوع آموزشگاه در شهرستان‌های یاد شده به شرح ذیل اعلام‌ می‌ شود.

او ادامه داد: متقاضیان واجدالشرایط تقاضای خود را برای طرح و بررسی در کمیسیون خدمات ترافیک پلیس راهور استان از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۹ به مدت ۶ روز به اداره فنی و مهندسی پلیس راهور استان گلستان ارائه کنند.

او گفت:به درخواست‌هایی که پس از مهلت مقرر به این یگان فرستاده شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: شرایط تاسیس آموزشگاه رانندگی،تابعیت جمهوری اسلامی ایران ،دارا بودن برگ پایان خدمت و یا معافیت دائم و یا موقت از خدمت دوره ضرورت برای آقایان ،دارا بودن حداقل ۲۵ سال تمام سن ،عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و نداشتن سوء پیشینه کیفری است.

او همچنین شرایط ثبت نام برای واجدین شرایط شهرستان گنبدکاووس برای کسب مجوز «مجتمع پایه دوم و یکم به اضافه ویژه» و برای شهرستان کلاله «آموزشگاه پایه سوم» عنوان کرد و افزود: شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، آزادشهر، بندرترکمن، آق قلا، کردکوی، بندرگز و علی آبادکتول نیر تقاضای «مجتمع پایه سوم به اضافه موتورسیکلت» ثبت خواهد شد.

توجه شود: در مورد شهرستان‌هایی که عنوان مجتمع به آموزشگاه اطلاق شده صرفا متقاضیانی که توان و شرایط تاسیس مجتمع (هر دونوع پایه) را دارند مراجعه و تقاضا‌هایی که شخص متقاضی یک نوع خاص آموزشگاه (بطور مثال پایه سوم) هستند در فرآیند تاسیس قرار نخواهند گرفت.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان