مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با تاکید بر اجرای کامل سیاست اعمال قیمت مصوب مرغ گفت: امسال ۲۸۸ فقره پرونده تخلف در مراحل تولید و توزیع مرغ استان تشکیل شده است و متخلفین هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

تقی حسام‌ روز شنبه در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: این استان شمالی با برخورداری از رتبه اول تولید مرغ کشور، پیشتاز اعمال قیمت مصوب است و اجرای این سیاست را برای جلوگیری از تضییع حق مردم ادمه خواهد داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۷۰۱ پرونده تخلف آرد و نان در استان تشکیل شده که جزای نقدی اعمال شده برای این پرونده ها، ۴۶ هزار میلیارد ریال است که از این تعداد، ۴۹۰ پرونده به حوزه آرد تعلق دارد.

حسام افزود: دولت سیزدهم در حوزه مسکن ورودی خوبی داشته به طوری که در این استان طی چهار ماه اخیر برای ۶۰ واحد صنفی مشاوران به دلیل تخلفاتی مانند نداشتن پروانه، رعایت نکردن سقف ۲۰ درصد افزایش قیمت و نصب نکردن قیمت قولنامه پرونده تشکیل شده است.

وی از اجرای طرح نظارت بر فعالیت مشاوران املاک از هشتم خرداد ماه سال‌جاری تا ۱۵ مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲۰ مشاور املاک در استان به مبلغ چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بر حمایت از تولید در راستای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید تاکید کرد و گفت: برخورد با قاچاق و کالا ارز از مهمترین فعالیت‌های این اداره کل بوده و ۲۵ درصد پرونده های اداره کل به این حوزه اختصاص دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا