امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با تاکید برضرورت کار و تلاش مضاعف مسوولان ادارات و نهادهای این شهرستان برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مسائل و مشکلات گفت: رضایت افکار عمومی بهترین محکمه برای عملکرد مسوولان است.

حجت الاسلام محمود ترابی در نشست صمیمی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران قبلی گنبدکاووس بابیان اینکه فرصت مسوولیت‌ها کوتاه و زودگذر است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از جمله شهرداری که در کنار خویش خرد جمعی بنام شورای شهر دارند که نماینده شهروندان هستند، باید با اجرای طرح‌های نو و خلاقانه مبتنی بر خرد جمعی، تجربیات گذشتگان و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود، از فرصت کوتاه مسوولیت جهت خدمت بهتر به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام ترابی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر گنبدکاووس در دوره ششم، اضافه کرد: شهروندان از خدمات و فعالیت‌های عمرانی انجام شده و نیز زیباسازی‌های شهری در این دوره رضایت بیشتری دارند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تجلیل از برگزاری نشست‌های صمیمی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران قبلی گفت: چنین نشست‌هایی علاوه بر افزایش محبت، صمیمیت و همدلی‌ها زمینه را برای همفکری و استفاده از تجریبات یکدیگر برای کار و فعالیت بهتر برای شهروندان و رضایت آنها فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: گنبدکاووس یک شهرستان با تنوع اقوام و مذاهب اسلامی است و برگزاری چنین نشست‌هایی که از همه اقوام در آن نماینده وجود دارد، وحدت و همدلی بین مسوولان بویژه در حوزه مدیریت شهری و مردم را بیشتر می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این جلسه با گرامیداشت ۹ اردیبهشت سالروز تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها، گفت: درسایه همت و تلاش مجموعه اعضای شورا، شهرداری و سایر مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان، شورای شهر گنبدکاووس موفق به کسب رتبه برتر استانی شد و در مراسم ملی در وزارت کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

رسول پایدار افزود: تشکیل شوراهای شهرها و روستاها از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است زیرا مردم به صورت مستقیم نمایندگان پارلمان محلی خود را انتخاب و به نوعی در توسعه و عمران شهری مشارکت دارند.

شهردار گنبدکاووس هم گفت: در این دوره به سبب تعامل خوب بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری و نیز ریل گذاری‌های انجام شده، خدمات و فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف عمرانی، زیباسازی شهری، بهسازی بوستان‌های محلی، آسفالت و بتن ریزی معابر و کوچه‌ها صورت گرفته و این خدمات ادامه دارد.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: طی حدود ۲ سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تن عملیات بُتن ریزی و آسفالت کوچه‌ها و معابر قدیمی شهر و ۲۵ هزار مترمربع پیاده رو سازی انجام و چند پروژه نیمه تمام از جمله استخر و پارکینگ طبقاقی تکمیل شد ضمن اینکه احداث شهر بازی سرپوشیده و بهسازی پارک داریوش نیز در حال انجام است.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا