مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان بازرسی گلستان صبح امروز با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد.

محمدتقی مشهدی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بازرسی گلستان اظهار کرد: در مدت مسئولیتم در سازمان بازرسی استان سعی کردم اولویت های سازمان بازرسی را اجرایی کنم که یکی از این مباحث مبارزه با مفاسد اقتصادی بود.

وی به موضوعات مهم گلستان اشاره کرد و گفت: خلیج گرگان، آشوراده و غیره از جمله این مباحث مهم است و تاکنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم آرزوی مردم گلستان با احیای خلیج گرگان برآورده شود.

مدیرکل سابق سازمان بازرسی گلستان با بیان اینکه تلاش ما استفاده از ظرفیت های مختلف اعم از قضایی و نظارتی در راستای منویات مقام معظم رهبری بود، افزود: استفاده از این ظرفیت های مختلف بیشتر در راستای مباحث پیشگیرانه خود را نشان می داد، همچنین حمایت از تولید و دانش بنیان های از دیگر اقدامات ما بود.

مشهدی از همراهی و همکاری و تعامل دستگاه های مختلف در استان گلستان قدردانی کرد و متذکر شد: در سرزمین زرخیز و گوهرخیز گلستان که به سرزمین اقوام معروف است اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و بسیاری از مشکلات و بحران ها را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات محمدتقی مشهدی، مدیرکل سابق سازمان بازرسی گلستان تقدیر به عمل آمد و عبدالله آقاعلیخانی به عنوان مدیرکل جدید بازرسی گلستان معرفی شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا