شرکت پتروشیمی گلستان ۱۵.۵ میلیون یورو به شرکت ملی پتروشیمی بدهی داشته و مکانیزم تسویه حساب آن را پیگیری می کنیم و خبرهای خوبی در راه است.

استاندار گلستان گفت: شرکت پتروشیمی گلستان ۱۵.۵ میلیون یورو به شرکت ملی پتروشیمی بدهی داشته و مکانیزم تسویه حساب آن را پیگیری می کنیم و خبرهای خوبی در راه است.

علی محمد زنگانه: حدود ۱۸ سال است که پروژه پتروشیمی گلستان بلاتکلیف بوده و صد گره کور در آن ایجاد شده است که یکشبه از بین نمی‌رود.

استاندار گلستان افزود: اولین اقدام برای حل مشکل پتروشیمی، سفر رئیس قوه قضاییه به گلستان بود و هم اکنون به رئیس کل دادگستری گلستان تفویض اختیار شده و وی تمام اختیارات لازم برای مشکلات حقوقی را دارد.

وی بیان کرد: ۱۲ گام برای حل مشکل پتروشیمی گلستان در نظر گرفته شده که ۱۱ کامل آن به سرانجام رسیده است.

زنگانه گفت: در سفر رئیس جمهور هم پتروشیمی به صورت ویژه در دستور کار داشت.

استاندار گلستان ادامه داد: خروج شرکت ملی پتروشیمی کمرپتروشیمی گلستان را شکست که البته این خروج قانونی بود ولی نباید به این شکل ۹۰ هزار سهامدار را رها می‌کردند.

وی افزود: جلساتی با شرکت پتروشیمی، وزارت نفت، هلدینگ هایمختلف شروع کرده و منجر به تصمیمات خوبی شده است و یکی از هلدینگ‌های بزرگ جایگزین خلا به وجود آمده برای سهامداران می‌شود.

زنگانه گفت: شرکت پتروشیمی گلستان ۱۵.۵ میلیون یورو به شرکت ملی پتروشیمی بدهی داشته و مکانیزم تسویه حساب آن را با کمک دیوان محاسبات، دادگستری گلستان و شرکت پتروشیمی و از طریق مصوبه سران قوا پیگیری می‌کنیم.

استاندار گلستان اضافه کرد: نشستی با مدیر بورس داشته تا مجوز افزایش سرمایه بدون حق تقدم اخذ شود و به زودی خبرهای خوبی خواهیم داشت./مهر

  • منبع خبر : مهر