معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی کشور در گرگان از مزایده بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کالا در مزایده‌های سراسری خبر داد.

سعید غلامی از راه اندازی سامانه ملی و یکپارچه اموال تملیکی خبر داد و گفت: این سامانه، بستری برای تعامل بین سازمان اموال تملیکی با دستگاه‌های کاشف مثل گمرک، سازمان‌های مجوز دهنده مانند استاندارد و غذا و دارو و مراجع رسیدگی کننده ازجمله تعزیرات است.

او افزود: این سامانه، نخستین بار در استان گلستان راه اندازی شد.

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی کشور همچنین از برگزاری مزایده‌های محدود و خاص برای تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی خبر داد.

غلامی اضافه کرد: اجرای طرح ارائه کالا به صورت حراج خرده فروشی نیز در کشور آغاز و امسال تا کنون ۱۸۰ مرحله برگزار شده است.

او افزود: در ۲ سال گذشته بیش از ۶۷ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف و از ابتدای امسال تا پایان دی، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کالا در مزایده‌های سراسری، شفاف و رقابتی، به فروش رسیده است.

معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی کشور همچنین گفت: در استان گلستان هیچ پرونده سنواتی نداریم.

ممشلی، مدیرکل اموال تملیکی گلستان نیز گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی، حدود ۵ میلیارد تومان کالا در این استان تعیین تکلیف، حدود ۶ و نیم میلیارد تومان کالا به صاحبان آن‌ها استرداد و یک و نیم میلیارد تومان کالا هم به ستاد اجرایی واگذار شد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان