استاندار گلستان گفت: تا کنون دو هزار ۸۵۴ مسکن تحویل مردم استان شد و ۳۸ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

علی محمد زنگانه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان با اشاره به اینکه منابع و فرصت‌ها به صورت عادلانه در استان توزیع شد، اظهار کرد: در دو سال آخر دولت قبل مجموع اعتبارات استان چهار هزار میلیارد تومان بود اما این رقم در دولت سیزدهم به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خلیج گرگان در نظر گرفته شد، افزود: علاوه بر این رقم ۶۰ میلیارد تومان هم از محل منابع داخلی برای این پروژه اختصاص یافت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۸۳۷ میلیارد تومان در زمینه فیبر نوری در استان سرمایه گذاری شده است، گفت: هزار و ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان رامیان و حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای آزادشهر در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۹۶ میلیارد تومان پروژه از هفته دولت تا سفر دوم رئیس جمهور در حوزه جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود، افزود: ۱۴ هزار هکتار زهکشی و دو هزار و ۱۷۰ هکتار سامانه نوین آبیاری در استان افتتاح می‌شود.

زنگانه اظهار کرد: در حوزه عمرانی بالغ بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح‌های آب رسانی ۶۸۰ میلیارد تومان از هفته دولت تا سفر رئیس جمهور در استان افتتاح می‌شود.

استاندار گلستان از افتتاح ۹۵۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه خبر داد و گفت: بیش از ۱۷۰ کیلومتر بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت انجام می‌شود که این اتفاق با همکاری همه مسئولان استان رخ داده است.

وی مسکن را یک پروژه راهبردی رئیس جمهور دانست و افزود: دو هزار و ۸۵۴ مسکن تحویل مردم استان شد و اکنون ۳۸ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر