استاندار گلستان گفت: ورود مسافران نوروزی به استان برای استفاده از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان چشم‌گیر و بیش‌تر از سال‌های قبل است.

علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در اولین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: گلستان به جای معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.

وی بیان کرد: گلستان با وجود ۹۵ نقطه حادثه خیز، دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن نقاط حادثه خیز است و با همت تمامی دلسوزان استان تلاش برای رفع این نقاط در دولت سیزدهم ادامه دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: اقدامات و خدمات حوزه راهداری استان قابل تقدیر است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال های گذشته نیست

زنگانه گفت: راه‌اندازی پویش‌هایی مانند “منهای ۱۰” در توصیه به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت خودروها می‌تواند به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای کمک کند.

وی گفت: رشد ۱۸ درصدی حضور مسافران در گلستان و ۲۵ درصدی اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته امیدوارکننده و رضایت‌آفرین است.

وی ادامه داد: اعلام شعار امسال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری حکیمانه، مدبرانه ، بسیار فنی و مدیریتی است چرا که در شرایط فعلی اگر مراقبت لازم صورت نگیرد دچار رکود تورمی می‌شویم و این نشان از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا