در نشست خبری کمال الدین نظرنژاد رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس عنوان شد که استخر دانش آموزی آموزش و پرورش گنبدکاووس با 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مهرماه 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

پایگاه اخبار گنبد – فریدون قارئی: در نشست خبری کمال الدین نظرنژاد رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس عنوان شد که استخر دانش آموزی آموزش و پرورش گنبدکاووس با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در مهرماه ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

این استخر مورد استفاده دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خواهد قرار خواهد گرفت.

رئیس آموزش و پرورش گنبد همچنین از اختصاص ۲۰ میلیاد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت از این میزان ۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات صرف خواهد شد و مابقی برای مدارس در حال ساخت شهرستان از جمله روستاهای قره ماخر، بی بی شیروان، پلی حاجی و… تعلق خواهد گرفت.

کمالدین نظرنژاد از حضوری شدن قطعی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۸۵۰۰۰ دانش آموز شهرستان از کلاس اول ابتدایی تا پایان متوسطه سال تحصیلی جدید را بصورت حضوری برگزار خواهند کرد.

وی از واگذاری نظارت پیش دبستانی ها به آموزش و پرورش به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت امسال حدود ۱۰هزار نفر از نوآموزان روستاها و شهر گنبدکاووس همزمان با سال تحصیلی جدید در پیش دبستانی ها حاضر خواهند شد.

نظرنژاد اعلام کرد امسال ۴۱۰ نفر از معلمان شهرستان گنبدکاووس مشمول بازنشستگی شده اند که باتوجه به کمبود معلم در شهرستان از این عزیزان درخواست شد که نسبت به استمرار خدمت ادامه دهند که ۲۱۰ نفر از مشمولین بازنشستگی فعالیت خود را ادامه خواهند داد تا کمبود نیروی آموزشی شهرستان به حداقل برسد، همچنین بخشی از کمبود نیروهای آموزشی از آزمون استخدامی سال جاری و همچنین دانشگاه فرهنگیان شهرستان بصورت پاره وقت جبران خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس همچنین از افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه روستای تکه لر، هنرستان پیشرفته و مجهز خیرساز محمدی، دبستان ۶ کلاسه روستای ملک علی تپه، دبستان خیرساز حصارکی روستای داشلی اولیا و دبیرستان متوسطه اول روستای بی بی شیروان طی امسال خبر داد.

در پایان نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از خبرنگاران این شهرستان تجلیل نمود.

 

استخر دانش آموزان و معلمان گنبدکاووس در مهرماه 1401 افتتاح میگردد

استخر دانش آموزان و معلمان گنبدکاووس در مهرماه 1401 افتتاح میگردد

استخر دانش آموزان و معلمان گنبدکاووس در مهرماه 1401 افتتاح میگردد

  • نویسنده : #فریدون_قارئی
  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد