نماینده ولی فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان با اشاره به ضرورت تشدید فعالیت های حوزه ایمن سازی جاده های این استان، گفت: باید امنیت تردد در محورهای مواصلاتی گلستان افزایش یابد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار نوروزی با پرسنل راهداری گلستان اظهارکرد: در گلستان جاده‌های پرخطر فراوانی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به جاده آق قلا-بندرترکمن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید هرچه زودتر برای ایمن سازی این محورها اقدام تا امنیت مردم در این مسیر افزایش یابد، افزود: خدمت به جامعه در هر شکلی مهم است اما در صورتی که خدمت به جامعه با انگیزه‌های خدایی انجام شود اهمیت آن بالاتر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده روزهای اخیر، گفت: طی این اقدامات، ماندگاری مسافران بین دو تا سه روز در استان بویژه پلاک‌های خراسان افزایش یافته که بازدیدهای میدانی استاندار و معاونان وی هم بر این مساله صحه گذاشته است.

عادل مصدقی افزود: آمار تماس‌های برقراری با سامانه تلفنی اداره کل هم بیانگر پاسخگویی مستمر همکاران مرکز مدیریت راه‌ها و افزایش تماس‌ها با این سامانه بوده است.

وی، نگرانی خودر ا تصادفات دو قشر عابر پیاده و موتورسوار استان بیان کرد و گفت: نیازمند تلاش همگانی دست اندرکاران استان بویژه در فصل گرما برای کاهش این آمار هستیم.

مصدقی ادامه داد: راهکار کاهش این تصادفات افزایش هشدارها و آموزش‌های لسانی ائمه جمعه و جماعات و افزایش جریمه‌ها و اصلاح قوانین است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر