مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تلاش می‌کنیم با کار مشارکتی و همدلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان را تسهیل کنیم.

محمدجواد ساوری شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح یک پروژه گردشگری در گرگان و شروع عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، اظهارکرد: در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری نیاز به هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: تلاش می‌کنیم با کار مشارکتی و همدلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان را تسهیل کنیم.

وی با توضیح اینکه در سرمایه گذاری زیرساخت‌های گردشگری برنامه داریم که طرحی نو دراندازیم، گفت: در دولت قبل سرمایه گریزترین استان بودیم اما هم اکنون با کاهش بروکراسی‌های اداری روند صدور مجوزات تسهیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: در پیک نوروزی جزو چند استان برتر در زمینه اقامت بوده ایم و بنا داریم که گلستان را به مقصد گردشگران تبدیل کنیم.

ساوری عنوان کرد: باید از داشته‌های خود بهترین استفاده را کرده، امری که در سنوات قبل مغفول مانده است.

وی بیان کرد: فاز اول این پروژه شامل مجموعه پذیرایی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، زیربنای دو هزار و ۸۰۰ مترمربع و حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طبق گفته ساوری این پروژه زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم ساخته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر