فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ مورد درگیری منجر به قتل در استان گزارش شد که با رصد سریع و فنی انجام‌شده، قاتلین به سرعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردر محمدسعید فاضل‌دادگر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز گذشته خبر درگیری در یکی از روستاهای گرگان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) گزارش شد که بلافاصله ماموران پلیس آگاهی تحقیق برای رازگشایی از ابعاد این جنایت را آغاز کردند.

وی بیان کرد: همکاران ما با حضور در محل، با پیکر فردی مواجه شدند که به علت شدت جراحات وارده ناشی از ضربات چاقو، جان خود را از دست داده بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از تهیه گزارش اولیه، اقدامات اولیه برای شناسایی قاتل آغاز شد که متهم در کمتر از یک ساعت، شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

فاضل‌دادگر افزود: متهم در تحقیات اولیه، ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این اقدام مشکلات شخصی با مقتول بیان کرد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین از وقوع یک فقره قتل دیگر در شمال استان خبر داد و گفت: این حادثه امروز سه‌شنبه در گمیشان رخ داد.

وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع درگیری و نزاع خانوادگی همراه با ضرب و جرح شدید به مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰)، تیمی از همکاران به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی با توجه به وجود مشکلات و اختلافات خانوادگی و همچنین توهم ناشی از مصرف موادر مخدر صنعتی، اقدام به قتل کرد.

فرمانده انتظامی گلستان یادآور شد: در این درگیری برادر بزرگتر (قاتل) با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن برادر کوچک‌تر (مقتول) نموده که وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فاضل‌دادگر ادامه داد: قاتل در یک عملیات توسط همکاران ما شناسایی و دستگیر و آلت قتاله نیز از محل اختقای مقتول کشف شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا