نشریه معتبر آلمانی در خبری اختصاصی از رهایی ستاره ایرانی لورکوزن از بند مصدومیت خبر داد.
سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن که در بازی خارج‌از خانه مقابل پورتو پیش از ورود به زمین به عنوان بازیکن جانشین از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده و احتمال از دست‌دادن جام جهانی برای او مطرح شده بود، اکنون در موقعیتی جدید و امیدوارکننده قرار گرفته است.

کیکر، معتبرترین رسانه فوتبالی آلمان، در خبری اختصاصی اعلام کرده پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار ازمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!

خبر خوش کیکر برای کی‌روش: سردار رسید!
سردار در هنگام گرم‌کردن برای ورود به بازی مقابل پورتو دچار پارگی فیبر ساق پا شد و لورکوزن دوری او را بین شش تا هشت هفته تخمین زد.

 

خبری که می‌تواند امیدهای کارلوس کی‌روش و کادر فنی ایران برای حضور قدرتمندتر در جام جهانی را افزایش دهد. از زمان مصدومیت سردار در دیدار مقابل پورتو، پیش‌بینی‌ها مبنی بر غیبت آزمون در مسابقه ایران مقابل انگلیس بود اما با تدابیر ویژه کادر پزشکی ایران و کار اختصاصی مایکل موریرا، فیزیوتراپ تیم ملی با این ستاره فوتبال ایران، او حتی به دو مسابقه پایانی لورکوزن پیش از تعطیلات جام جهانی هم می‌رسد.

باید دید ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن که با تساوی در برابر اتلتیکو مادرید در جام باشگاه‌های اروپا، تیمش را به لیگ اروپا رساند، از سردار آزمون برای بازی چهارشنبه مقابل کلن یا دیدار شنبه برابر اشتوتگارت استفاده می‌کند؟

  • منبع خبر : ورزش سه