سرمربی تیم والیبال سریک گنبدکاووس گفت: تداوم صدرنشینی در جدول رده‌بندی و قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی برابر همه مدعیان از جمله پیکان تهران، رویایی در دسترس و هدفی مهم برای تنها نماینده گلستان در این رقابت‌ها است.

نیلوفر حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:‌ بازی پیش‌روی سریک مقابل پیکان تهران به دلیل فاصله اندک امتیازی ۲ تیم، می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تا حد زیادی مشخص کند که تلاش می‌کنیم با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی افزود: پس از گذراندن ۲ هفته تعطیلات نیم فصل، با کسب سه امتیاز دیدار روز گذشته مقابل تیم صدیق گفتار وارنا نیم فصل دوم را آغاز کردیم و امیدواریم روند رو به پیشرفت تیم را تا پایان فصل ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال سریک گنبدکاووس ادامه داد: در بازی دیروز از بازیکنان جوان و کم‌تجربه در ترکیب استفاده کردیم تا آنان را برای بازی‌های سخت لیگ آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال سریک گنبدکاووس به بازی جمعه آینده مقابل پیکان در تهران اشاره کرد و گفت: تیم میزبان با ۲ امتیاز اختلاف، در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد که می‌دانیم این بازی سرنوشت‌ساز، مسابقه‌ای سخت و تعیین‌کننده است.

حجتی ادامه داد: تیم حریف را به طور کامل آنالیز کرده و با توجه به آمادگی کامل بازیکنان، مشکلی برای رویارویی با این تیم نداریم.

مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس تیم‌های حاضر در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر والیبال زنان هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا