علی محمد زنگانه اظهار کرد: ستاد پاسخگویی بر خط شماره ۱۱۱ و دریافت نامههای مردمی در سفر ریاست جمهور به استان صبح چهارشنبه ۲۹ آذر آغاز شد و ظهر امروز سه شنبه ۵ دی به فعالیت خود پایان داد.
وی افزود: ستاد پاسخگویی در ۳ بخش پاسخگویی بر خط تلفن، پردازش نامههای مردمی و ثبت نامههای واصله فعالیت کرد.
استاندار گلستان گفت: مجموعاً ۳۸۰ کارشناس از دستگاههای اجرایی، ۳۰ کارشناس فنی، ۳۰ نفر کارشناس محتوایی در دو شیفت کاری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه نسبت به پاسخگویی و پردازش تماسها و نامهها اقدام میکردند.
وی یادآور شد: روند پاسخگویی از روز چهارشنبه ۲۸ آذر تا امروز ۵ دی ماه ادامه داشت و مجموعاً ۱۹ هزار و ۹۸۵ تماس و نامه ثبت شد.
زنگانه اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به تقاضاها و درخواستهای مردمی دارد و تمامی نامهها و تماسها پاسخ داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: فایل صوتی تمامی تماسها در اختیار دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری محفوظ است و امیدواریم بتوانیم گره گشای کار و مشکلات مردم باشیم.
- منبع خبر : خبرگزاری مهر
Thursday, 21 November , 2024