ماموران با انجام پیگیری لازم سرانجام افراد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگي قضائي، در حين ارتكاب ايجاد مزاحمت 18 دستگاه خودرو و يك دستگاه موتورسيكلت را كه تخلفاتي از جمله ايجاد صداهاي ناهنجار، بوق و ترمزهاي ممتد، پخش دود با استفاده از دستگاه دودزا و حركات نمايشي خطرناك را انجام مي دادند، توقيف كردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمود علي فر” با اعلام اين خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر انجام حرکات ناشايست توسط تعدادي راننده خودرو و موتورسيكلت و برهم زدن نظم در بلوار دانشجو شهرستان گنبدكاووس که نارضایتی و گلایه‌مندی شهروندان را بهمراه داشته، شناسایی و توقيف آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام پیگیری لازم سرانجام افراد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگي قضائي، در حين ارتكاب ايجاد مزاحمت ۱۸ دستگاه خودرو و يك دستگاه موتورسيكلت را كه تخلفاتي از جمله ايجاد صداهاي ناهنجار، بوق و ترمزهاي ممتد، پخش دود با استفاده از دستگاه دودزا و حركات نمايشي خطرناك را انجام مي دادند، توقيف كردند.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس تصريح كرد: متخلفان پس از حضور در مقر انتظامي و ابراز ندامت از اقدامات هنجارشکنانه خود چه در فضاي حقيقي و همچنين در فضای مجازی، با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان ضمن انتقاد از انتشار اين گونه تصاویر ناشایست در فضای مجازی بيان داشت: پلیس با هرگونه اقدام نامتعارف و خلاف موازین قانونی بویژه در اماکن و معابر عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.