فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس با تاکید برضرورت برگزاری باشکوه آیین‌های مرتبط با پاسداشت شهیدان و تکریم خانواده معظم آنها در جامعه گفت: برای گرامی‌داشت ۲۰ شهید امنیت این شهرستان، ۴۰ یادواره شهدا همراه با برنامه‌های متعدد فرهنگی در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، محلات شهر و روستای گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

سرهنگ سیدعلی حسینی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدای امنیت، غیرت و مقاومت در گنبدکاووس اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها از بهترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف به‌خصوص نسل جوان و راهکار مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمنان است.

وی افزود: خون شهیدان ما از زمان پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای امنیت، غیرت و مدافع حرم در جامعه جاری و اثرگذار است.

سرهنگ حسینی بابیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و همه افراد جامعه میراث‌دار خون این عزیزان هستند، اضافه کرد: شرکت در مراسم‌هایی که برای شهیدان برگزار می‌شود، یک تکلیف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید استان گلستان و ۵۲۰ شهید این شهرستان ادامه داد: ملت ایران هرچه دارد به برکت خون شهیدان است و باید برنامه‌های مرتبط با شهدا و تکریم خانواده آنها باحضور پرشور مردم و مسوولان برگزار شود.

سرهنگ حسینی همچنین با تبریک پیروزی‌ جهبه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه غزه و هدف قرار دادن مراکز درمانی این منطقه را محکوم کرد و گفت: خساراتی که به این رژیم جعلی وارد شده قابل ترمیم نیست و بدون تردید این غده سرطانی از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این جلسه از برنامه‌ریزی اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی مرتبط با بزرگداشت شهیدان امنیت، غیرت و مقاومت در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همراهی مردم و ادارات و نهادها از ۱۳ تا ۱۹ آبان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهدای امنیت، غیرت و مقاومت یک برنامه سراسری است و به مناسبت سالگرد شهدای حوادث سال گذشته در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا