مدیرکل بازرسی گلستان از پرداخت تسهیلات فرزندآوری به ۴ هزار و ۶۸۹ گلستانی خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان را پیگیری می کنیم.

محمدتقی مشهدی گفت: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون یکصد و ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری به ۴ هزار و ۶۸۹ گلستانی متقاضی، پرداخت شده است و بیش از ۷ هزار متقاضی هم در مرحله تکمیل پرونده و نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

مشهدی به تلاش‌های این سازمان برای کمک به شتاب بخشی ِروند پرداخت تسهیلات ِ ازدواج و ودیعه مسکن اشاره کرد و گفت: از پارسال بررسی نحوه پرداخت این تسهیلات در دستور کار بازرسی قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده در مجموع از نزدیک به ۲۰ هزار متقاضی وام ِ ازدواج، حدود ۸ هزار نفر نفر وام خود رادریافت کردند.

او افزود: بیش از ۴ هزار متقاضی وام ازدواج هم برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده اند و و نزدیک به ۶ هزار متقاضی هم در مرحله تکمیل پرونده و نوبت دریافت وام هستند.

مدیر کل بازرسی گلستان با اشاره به این که پیگیری برای پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان وام ازدواج هم ادامه دارد، گفت: با بانک‌هایی که در روند پرداخت این تسهیلات سنگ اندازی کنند، برخورد می‌شود.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان