رئیس هیأت نظارت بر انتخابات گلستان گفت : برنامه ریزی شایسته و قابل تقدیر سازمان صدا و سیما برای بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات تبلیغاتی ، نوید دهنده انتخاباتی پرشور و مشارکتی گسترده است.

بهمنی نژاد در همایش اعضای هیأت‌های نظارت استان با اشاره به برنامه ریزی سازمان صداوسیما برای راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزد‌ها افزود: راه اندازی شبکه‌های اختصاصی انتخابات در هر حوزه و اختصاص یک صفحه به هر نامزد در تلوبیون برای انجام تبلیغات و بارگذاری ویدئو‌های تبلیغاتی بهره مندی یکسان آنان از امکانات عمومی را به دنبال دارد.

حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: این اقدام شایسته سازمان صداوسیمای سبب ایجاد فضای رقابتی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبین در هیات‌های نظارت گفت: با توجه به تایید صلاحیت ۳۱۳ نفر معادل ۶۱ درصد از مجموع داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و حضور اقوام و گرایش‌های سیاسی مختلف در بین آنان امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در یازدهم اسفند ماه باشیم.

بهمنی نژاد با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته خارج کردن مردم از صحنه‌های دفاع از انقلاب از جمله کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات بوده و هست.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان افزود: رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند با مأیوس کردن مردم و بزرگ نمایی مشکلات کشور، حضور مردم در انتخابات را بی فایده جلوه داده و از این طریق مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و به امنیت کشور لطمه وارد کنند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان