دادستان مرکز استان گلستان از تخلیه بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه از پارکینگ‌های استان خبر داد.

محمود اسپانلو افزود: در حال حاضر بیش از ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودروی توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود است که از توقیف حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه آن بیشتر از ۶ ماه گذشته و تا پایان امسال، تعیین تکلیف می‌شود.

دادستان اسپانلو از مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی به ویژه وسایل نقلیه‌ای که بیش از ۶ ماه از توقیف آن گذشته است خواست، زودتر برای تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها اقدام کنند.

وی گفت: ماندگاری خودرو‌ها در پارکینگ‌ها علاوه بر تحمیل هزینه به بیت المال و مردم، امکان آسیب به این وسایل توقیف شده را به علت شرایط اقلیمی فراهم می‌کند.

دادستان مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید‌ها از انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات استان اشاره کرد و گفت: کالای رسوبی در این بخش نداریم و خودر‌های توقیفی هم مربوط به امسال است که به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان مرکز استان به تلاش‌ها برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی سوداگران مرگ هم اشاره کرد و گفت: ۱۰۶ دستگاه انواع خودرو، بخشی از اموال مصادره شده از قاچاقچیان موادمخدر در استان است که تاکنون ۳۲ دستگاه از این خودرو‌ها امسال پس از برگزاری مزایده، تعیین تکلیف شده است.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان