روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های گلستان درباره بازگشت حجاج گلستانی و مراسم استقبال از آن‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان آمده است: با توجه به شیوع موج هفتم کرونا و قرمز شدن بعضی از شهر‌های استان گلستان از خویشاوندان وخانواده‌های زائران بیت الله الحرام خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و زائران از مراجعه به فرودگاه برای استقبال جدا خودداری کنند.

این اداره کل تمام برنامه ریز‌ی های لازم را برای به حداقل رساندن زمان انتظار زائران در فرودگاه انجام داده است تا در کوتاه‌ترین مدت کارهای پروازی زائران انجام شود و فرودگاه را  ترک کنند.

عملیات بازگشت یک هزار و ۶٨٠ نفر از حجاج بیت الله الحرام به استان از فردا (دوشنبه ٣ مرداد) در قالب ٧ پرواز آغاز  می شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

 

✅نکته و پانوشت: بارها گفتیم کسی هم توجه نمی‌کنه، برای راحتی و امنیت رفت و آمد و حتی اجتناب از خطرات جاده‌های غیرایمن به خصوص جاده گنبد-آق‌قلا که نزدیکترین مسیر به فرودگاه گرگان است، چرا حجاج را از فرودگاه و با اتوبوس به شهرهای خودشون نمی‌آورید تا مراسم استقبال حاجیان در شهر خودشون انجام بشه نه تو فرودگاهی که مردم ساعت‌ها اونجا منتظر بمونن؟ و البته در آن ساعات شلوغ امکانات هم جوابگوی نیاز آن حجم‌ از مردم نیست.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان